Dec 19, 2016

Obses

Maaflah.
Bapak aku memang jenis obses anti-social.
Semua benda nak update Facebook. Nak share kat group WhatsApp.

Bukan aku taknak tegur.
Karang tersentap terguris tak pasal aku jadi anak durhaka.

Dulu dia potong astro alasan adik nak upsr. Tapi dia masukkan wifi? Zaman aku dulu ada tv, ada astro, tanpa wifi, boleh je aku score 5A?

Tak dengki. Cuma pelik. Zaman sekarang memang ajaib. Budak tingkatan 1 dah kenal eyeshadow, blusher. Aku dulu kenal bedak je. Tu pun bedak carrie junior dalam botol tu. Itulah bedak badan, itulah jua bedak tepek kat muka. Heh.

Lagi.
Tak perlu usaha lebih, Iphone pasti dalam tangan. Aku? Time pmr baru merasa pegang henpon betul-betul baru dari kedai. Tapi sony ericson jelah. Tapi warna pink ok. Siap slide lagi ok. Kes aku score 7A. Kalau tak, berangan jelah.

Aku fikir.
Melayu memang tenat.